פעילות גופנית ועיצוב הגוף

פעילות גופנית ועיצוב הגוף

פעילות גופנית ועיצוב הגוף, למה?

כבר משכבר הימים ידועה חשיבותה של פעילות גופנית לגוף ולטיפוח אורח חיים בריא. יותר מכך בכוחה של פעילות גופנית לגרום לנו להיראות טוב והרגיש טוב יותר עם עצמנו. כיצד בכוחה של פעילות גופנית לתרום לגוף על חלקיו השונים ומדוע מומלץ להקפיד על שגרת חיים ספורטיבית? לפניכם כל הפרטים החשובים:

פעילות גופנית משפיעה על מגוון רחב של אספקטים בחיינו

מי מאתנו לא קרא מחקר או שניים אשר מחזקים את החשיבות של פעילות גופנית? זהו אינו סוד: לפעילות גופנית ישנה תרומה ניכרת לטיפוח אורח חיים בריא והיא חיונית לגוף. בכוחה להאט את קצב ההזדקנות של הגוף, לשפר תפקודים של איברי הגוף השונים, לחזק כישורים מוטוריים ואף להקטין את אחוזי התחלואה. יותר מכך פעילות גופנית משפרת את הדימוי העצמי וכן את מצב הרוח היות ונחשבת לפעילות חיובית ושוברת שגרה.

להיראות טוב = להרגיש טוב

מלבד חלקי הגוף השונים, פעילות גופנית, וגם המתונה ביותר, תורמת לנפש היות ובעת ביצועה משתחררים בגוף חומרים הנקראים אנדורפינים. לחומרים אלו ישנה השפעה חיובית על הגוף, הם מסייעים להפחתת כאבים ומובילים לתחושה של אופוריה והתרוממות רוח. כתוצאה משחרור חומרים אלו, מתעמלים רבים מדווחים על ירידה במתח ובלחצים השונים המאופיינים עם חיי השגרה. בנוסף לכך פעילות גופנית מאפשרת לפרוק אגרסיות בדרך חיובית וכך לנהל אורח חיים רגוע ושליו הרבה יותר.

שמירה על אורח חיים פעיל ובריא – זה קל משחשבת!

אנשים רבים מאמינים כי על מנת ליהנות מכל היתרונות אותם ניתן להשיג על ידי ביצוע פעילות גופנית יש להתמסר לביצוע ספורט כמעט מדי יום ביומו, אולם בפועל אין כך הדבר כלל. לאחרונה מחקרים גילו כי גם אם מבצעים פעילות גופנית מתונה , או קלילה בבית או בחוץ כמו הליכה או רכיבה על אופניים פעם בשבוע ניתן להפחית באופן משמעותי את גורם הסיכון לתחלואה. כמו כן ביצוע פעילות גופנית תורמת לאנרגיה חיובית ומשפיעה על פעולות יום-יומיות אחרות.

התאמה אישית תוביל להנאה גדולה יותר אצל כל אדם

כאמור ישנם סוגים שונים של פעילות גופנית ולכל סוג ישנה תרומה אחרת לגוף. ישנם סוגי ספורט אשר מתאימים במיוחד לנשים לפני או אחרי לידה, ישנם סוגי ספורט אשר מתאימים לבעיות רגליים וגב וישנם סוגי ספורט אשר מעלים את המורל או מפתחים סיבולת לב ריאה. כדי להפיק את המרב מהפעילות הגופנית וליהנות מכל היתרונות שהיא מציעה, מומלץ לבחור את הסוג שהכי פונה אל הצרכים ותחומי העניין שלכם ולבצע אותו בהתמדה, הן בכוחות עצמכם או הן כחלק ממסגרת ייעודית.

לפרטים או לייעוץ בנושא פעילות גופנית ועיצוב הגוף צרו עמנו קשר נשמח לעמוד לשירותכם!

Leave A Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

- רשימת קניות
x

הירשם

שכחתי סיסמה

האם כבר הצטרפתם לקבוצת הפייסבוק

מירב סהר שיטת ה-30?

למידע על השיטה, שאלות, תכנים ללא הפסקה, והכי חשוב, לרדת בענק ולשמור  על אורח חיים בריא ונכון בהדרכת מירב סהר