מתכוני פינוקים מותאמים לשיטת ה-30 ולדיאטת 17 הימים.

אז גם שבא חשק למשהו מתוק, משהו לקינוח או סתם ליד הקפה או התה.

המתכונים הינם קלים להכנה ועם חומרים ביתיים כך שכל אחד יוכל להכין אותם בכל זמן.

תיהנו!

מתכון עוגת קינמון וגזר שיטת ה-30 ודיאטת 17 הימים

מתכון עוגת גזר וקינמון

מתכון עוגת גזר וקינמון מהיר הכנה ומאוד טעים. מצרכים: גזר גדול מגורדכף שטוחה קינמוןכפית אבקת אפיה 6 כפות קמח שקדים(3מנות שומן)2 כפות סילאןביצה+חלבון אופן ההכנה:

למתכון המלא
מתכון עוגיות קינמון שיטת ה-30 ודיאטת 17 הימים

מתכון עוגיות קינמון

מתכון עוגיות קינמון מותאם לשיטת ה-30 ולדיאטת 17 הימים מצרכים: 4 כפות קמח שקדיםביצה 1 כפית אבקת אפיהכפית גדושה קינמון2 כפות סילאן אופן ההכנה: לערבב

למתכון המלא
מתכון פרלינים שוקולד שיטת ה-30 ודיאטת 17 הימים

מתכון פרלינים שוקולד

כולם אוהבים שוקולד, טוב כמעט כולם, אז איך אנחנו הופכים את השוקולד ל"כשר" לדיאטה? מצרכים: 3 כפות חמאת בוטנים ללא סוכר   כף סילאן ¾ כוס

למתכון המלא

מתכון עוגת סולת מוקצפת

מצרכים : 6 חלבונים 3 כפות סילאן גרידת לימון 4 חלמונים שקית אבקת אפיה 8 כפות סולת אופן ההכנה : בקערה ראשונה להקציף את החלבונים עם

למתכון המלא
מתכון כדורי שוקולד שיטת ה-30

מתכון לכדורי שוקולד

מתכון כדורי שוקולד שכולם אוהבים מצרכים (עוגה): 4 כפות קמח קוקוס8 כפות קמח שקדים 2 כפות שבבי קוקוסכפית אבקת אפיהכוס ורבע חד פעמי מים/חלב 1%כף קקאו

למתכון המלא

מתכון טארט תפוחים

חומרים לתחתית: 6 כפות קמח שקדים 6 כפות קמח קוקוסכפית אבקת אפיה כפית תמצית וניל ביצה 13 כפות ריבה ללא סוכר הוראות הכנה לתחתית: לערבב את החומרים היבשים

למתכון המלא
סגירת תפריט
×
×

עגלת קניות

דילוג לתוכן