שיטת ה-30 שיטת מירב סהר

דיאטה בשיטת מירב סהר

שיטת מירב סהר זו דיאטה באורח חיים בריא.
בשיטה אין צומות, אין הרעבות ויש את כל אבות המזון. כן, גם פחמימות.

נתחיל בהתחלה.
השיטה מבוססת על 6 ארוחות ביום כאשר יש לך 3 ארוחות מרכזיות: בוקר, צוהריים, ערב ועוד 3 ארוחות ביניים.

בשיטה יש כמה מגבלות שאפרט עליהן בהמשך, אחת מהן על הפחמימות. את הפחמימות ניתן לאכול עד השעה 16:30.

אפשר לשחק עם הארוחות ולהחליף בינהם. לא חייב לאכול לפי הסדר וגם אם את לא רגילה לאכול כמות כזו, ניתן לדלג על ארוחות.

אז מה מרכיב לנו את הארוחות במהלך היום?

2 מנות פחמימה (פסטה, פתיתים, קוסקוס, אורז, תפו”א, פיתות ולחמים מקמח מלא וכו’)
2 מנות שומן (מנת שומן אחת לפינוקים ומנה נוספת לאוכל) לדוג’ טוסט צ’יק צ’אק, קיש גבינות וכו’
2 מנות ביצים
קופסת גבינה/קוטג’ 5% (מכלל מגוון הגבינות עד 5% שומן)
פרוסת גבינה עד 28% (פרוסה דקה)
כוס חלב 1% או חצי כוס 3% (כוס חד פעמי קר)
2 יוגורטים ללא סוכר עד 7% שומן (או מעדן 0%)
2 מנות פרי (פירוט של מנות הפרי בחוברת ההדרכה)
ירקות וחלבון רזה מן החי – חופשי וללא הגבלה

בנוסף יש מוצרים שהם בצריכה מתונה במהלך השבוע:
עד כוס ממשקאות הזירו ליום (פחית)
עד פעמיים בשבוע כוס יין / ויסקי / קוניאק
(*)תוספת כייפית עד פעמיים בשבוע
(*)ריבה, רטבים, קקאו ועוד

* קישור לקבלת הטבלה המלאה בהמשך

ומה אסור השיטת מירב סהר?
1. כל מוצר המכיל סוכר במרכיבים (לא בטבלת הערך התזונתי של המוצר)
2. כל שימוש בקמח לבן – כקמח באפייה
3. אכילת פחמימות לאחר השעה 16:30

 

הדגשים החשובים בדיאטה בשיטת מירב סהר:

1. להקפיד על שתיה של בין 2-3 ליטר מים ליום (אפשר לשלב גם סודה)
2. להשתדל לאכול תמיד מקמחים מלאים / כוסמין מלא
3. שאוכלים בחוץ, תמיד לבקש ללא שמן כלל וללא רטבים
4. לדאוג שתמיד יהיו לך מן הפינוקים של השיטה בבית

דוגמא לתפריט:
לארוחת הבוקר נאכל פיתה כוסמין עם 2 כפות גבינה וחביתת ירק חמה וטעימה. נשלב בארוחה גם ירקות חתוכים לרצועות עם מלח

לארוחת הביניים הראשונה נתפנק ביוגורט ללא סוכר, כוס קפה / תה רותח ולצד זה נהנה *ממנת פינוק של כדורי אלפרחוס

ארוחת הצהריים הגיעה ונכין לנו ארוחה גדולה וטעימה
4 כפות אורז, חתיכה יפה של דג סלמון בעשבי תיבול ושועעית ירוקה מוקפצת במחבת עם שום כתוש פלפל שחור ומלח גס. לצלחת נוסיף גם סלט ירקות טרי וקצוץ דק דק עם פטרוזיליה, בצל ירוק וסלרי.

שעות הערב המוקדמות הגיעו וזה הזמן לארוחת הביניים השניה של היום. נתפנק בכוס קפה / תה לצד מנת פינוק נוספת של כדורי אלפחורס. למי שרוצה לגוון באותו היום, ניתן להתפנק עם חטיפי בוטנים ושוקולד

השעה כבר בערך 19:30 וזה זמן מצויין לארוחת ערב שלנו. נכין לנו טוסט צ’יק צ’אק לצד ירקות חתוכים לאורך

השעה כבר 22:00 ובא לנו משהו עם התוכנית בטלויזיה. זו הזדמנות נפלאה לנצל את הארוחה הלילית שלנו. נפתח חבילת יוגורט בצלוחית, נפזר מעל חתיכות תפוח ואגס (אפשר לגוון בפירות כמובן) ונוסיף מעל כפית דבש / סילאן.

הבהרה:
המידע אינו בא להחליף ייעוץ רפואי או ייעוץ מקצועי אחר. לפני כל שינוי תזונה יש להבדק ע”י הרופא הפרטי שלכם.

לקבלת חוברת הכמויות של שיטת מירב סהר – לחצי כאן (קבלת החוברת במסנג’ר)

לפרטים נוספים על תוכנית הליווי פרימיום של שיטת מירב סהר בוואצאפ לחצי על הכפתור

הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות

קבוצת הפייסבוק

בקבוצת הפייסבוק תמצאו מתכונים והמון תמיכה

אינסטגרם

עקבו אחרי באינסטגרם

ערוץ היוטיוב

הצטרפו לערוץ הרשמי ותוכלו להינות ממתכונים, שידורים חיים, טיפים על השיטה ועוד

x

שכחתי סיסמה